:: zarada na internetu ::

уторак, 1. јун 2010.

Često postavljena pitanja.

Kako se vrši isplata?
Ovi sajtovi vama plaćaju na vaš račun u nekoj od internet banki (AlertPay, PayPal...). Prilikom registracije na ove sajtove imaćete polje u kome treba da upišete vaš mail sa kojim ste registrovani u online bankama. Slobodno upišite vaš mail koji koristite, a kasnije ću napisati upustvo korak po korak kako da otvorite račun na ovim bankam.

Kako da unovčim te $ sa online banke ?

Npr. AlertPay vam šalje jedan ček, taj ček možete unovčiti u bilo kojoj našoj banci. Ali imajte na umu da banke uzimaju proviziju 10-20%.Takođe ja sam voljan da vam ponudim jedno (možda najbolje) rešenje, za sada samo članovima iz Srbije (ako bude zainteresovanih možda i u drugim državama). Svi koji se registruju preko mojih linkova neka mi se jave ovde na privatnu poruku i pošalju:
broj mobilnog i mail kojim su se registrovali u online banci.
Ja ću im poslati dopunu za taj broj mobilnog umanjenu 15% od vrednosti koju oni meni prebace na moju online banku. Prebacujem novce najkasnije 24h od vaše uplate, a možda to bude i za 10 min. Ovo nije ništa komlikovano, već sam to radio nekoliko puta i nije bilo problema, a dobro je jer praktično možete unovčiti odmah vaših prvih 2$.

0 Коментари:

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

<< Почетна