:: zarada na internetu ::

уторак, 1. јун 2010.

PTC sajtovi koje ja koristim

Kliknite na baner i registrujte se preko mene, na taj način ću i ja zaraditi nešto $. Hvala.
*****************************************
Ova prva tri sajta su ubedljivo najbolji i ako slučajno niste registrovani na neki od ovih obavezno to uradite sad.







-------------------------------------------

MoneyBux - Trusted PTC site



-------------------------------------------

gagabux još uvek radi ali potrebno je uplatiti upgrade 10$ da biste bili u mogućnosti podizati vašu zaradu. Ja ovaj sajt koristim za reklamiranje...



*****************************************

Ознаке: , , , ,

3 Коментари:

У 4. март 2011. 22:11 , Anonymous Анониман је рекао...

Pozdrav drazo024,
Možeš li mi objasniti kakav račun se otvara u banci (BiH)?
Kako da preuzmem pare sa neobuxa i ostalih buxa.
Da li moram odmah otvoriti račun u banci ili to mogu i kasnije, pa onda uzeti pare?

 
У 11. март 2011. 19:50 , Blogger Mladen је рекао...

Ako si zainteresovan za razmenu referala, poseti blog:
http://lako-do-dzeparca.blogspot.com/

Ako imas jos svojih linkova, registrovacu se na koje ti treba.

 
У 12. март 2011. 09:29 , Blogger drazo024 је рекао...

pozdrav,
što se tiče računa u BiH ne znam tačno ali proveriću pa javim. Imam dosta prijatelja tamo koji su već podizali pare ti javim tačno celu proceduru.
U principu najbitnije je da imaš otvoren nalog na AlertPay, odnosno da koristiš ispravnu mail adresu, napisaću detaljno/tutorial sa slikama kako sve ovo funkcioniše.
Ne moraš odmah otvarati račun u banci, kasnije kad dođeš do minimuma za isplatu. Napisaću sve, slobodno postavljajte pitanja...

@joomla10 da zainteresovan sam za razmenu, video sam tvoje linkove, nemam sad vremena, ali dogovorićemo se, poslaću ti moje linkove za 1-2 dana.
Inače ako si zainteresovan radim jedan sajt u joomli (sa forumom i ostalo...) ako želiš možeš mi se pridružiti?
www.tip-and-win.com

 

Постави коментар

Пријавите се на Објављивање коментара [Atom]

<< Почетна